12 eller 19

Ja, då var en dag över... Antingen har jag 12 dagar eller 19 dagar kvar att jobba ...  Vem vet? Jag vet då inte ännu...

Funderingar på vad vi lever i för samhälle fortsätter idag efter beskedet om lilla Englas död igår kväll... Jag blir arg, förbannad och samtidigt alldeles tom. Tankarna går till hennes familj och vänner... Jag kan inte ens sätta mig in i den smärta de känner just nu... Vad är det för värld vi har skapat?

Jag har hursomhelst haft en helt UNDERBAR helg med pojkvännen. Vi har haft det så bra; åt god mat, drack vin och öl, fikade, promenerade och såg film. Det var skönt att fly verkligheten ett tag, synd bara att den slår en i ansiktet när man landar på hemmaplan igen. Men trots att det är måndag känns det faktiskt helt okej...

...och hur det än är, allt ordnar sig i slutändan på något märkligt och oförhappandes sätt...

Kommentarer
Postat av: Johanna från Fjällbacka

Hoppas att du får en fab dag. Titta gärna in på min blogg!

Postat av: Lisa

Det är skithemskt. Du kan ju läsa i min blogg hur man kan hjälpa Englas familj. Ha en bra dag!

2008-04-14 @ 12:34:06
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback