MIN dag

Detta har varit MIN dag. Efter lunch begav jag mig ner till staden för ett besök hos frisören, det var evigheter sedan jag klippte mig. Och det var en frisör som en god vän till mig hade rekommenderat, och jag blev verkligen nöjd över resultatet, mina lockar kom fram igen, inte nertyngda av för långt hår. Och frisörskan var supertrevlig, pratade om vettiga saker, tycker inte om frisörer som bara pratar, pratar och pratar om INGENTING, för alla vet ju att frisörer är experter att prata, det ingår säkert i deras utbildning. *hahaha*

Efter frisörbesöket tog jag en sväng på staden för att hitta lite kläder. Det blidde nya underkläder och 2 tunikor, superfina! Kändes riktigt lyxigt! Så ikväll ska jag prova kläderna igen och se hur fina jag är i dem. :D Efter en helg där humöret har gått upp och ner så känns detta som en dag som jag kommer att leva på ett tag, njuta av min nya frisyr och titta på mina nya kläder (och använda så klart!). ler glatt 

Och bara FYRA dagar kvar till helgen! Kan det bli bättre?! ;)

Kommentarer
Postat av: oliver

härligt, och det säger jag som kille! hur mår du nu då? :)

Postat av: Veronica

Hihi! Låter som du haft en toppendag! Nice! kram kram

2007-10-08 @ 21:01:07
URL: http://vfredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback