Lars Winnerbäck och Hovet, en lördagskväll i maj

Fredrik hade en överraskning åt mig ikväll, och jag kunde inte ens ana vad det skulle vara. Det var en dvd med Lars Winnerbäck! Så nu sitter jag och N J U T E R för fullt till Lasse! Det får mig att på ett helt underbart förväntansfullt sätt se fram emot sommaren med massor med grillning och öldrickande till tonerna av Winnerbäck på vår underbara uteplats.


Välkommen underbara svenska sommar, jag står med öppna armar och ta emot dig!



Kommer jag någonsin vara så lycklig som jag är nu...? Jag känner att L Y C K A N bubblar under ytan på mig och jag blir ibland tårögd för att jag får uppleva den känslan. Den är sååå underbar!

Jag har så himla mycket att se fram emot. Resor till England, Vasa och Luleå/Piteå och förhoppningsvis också Jönköping i sommar. Det är så mycket som händer just nu och jag hoppas att det kommer att bli som vi hoppas på... Vi är redan på väg bort från Umeå....i tanken... Nu kryper det i kroppen och känslan säger att vi ska iväg nu... Dags att packa väskorna och flytta på sig...

I tisdags var det ett slut på en period i mitt liv som jag A L D R I G kommer att glömma och jag kommer att vara E V I G T tacksam till K som har varit mitt stora stöd detta år. Jag har hittat mig och det viktigaste av allt är att jag har hittat B A L A N S E N mellan det som varit, nuet och framtiden. 

 

                                                                    




                                                                         Jag ÄR lycklig!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!
Hoppas allt är bra med dig/er och att du hinner njuta lite av solen mellan allt pluggande ;)
Kram kram

2007-06-04 @ 14:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback