Jag vill fly!

Känner ni vissa dagar att ni vill fly? Fly bort från allt vad förpliktelser, krav och förväntningar heter? Jag har såna dagar, och idag är det en sån dag.

Jag har sovit dåligt, vridit och vänt på mig. Jag har tänkt, tänkt och tänkt samtidigt som jag har haft otroligt ont i kroppen. Jag har tänkt på tentan jag skrev igår. ÅNGEST Jag har tänkt på att jag ska flytta. VILL INTE EGENTLIGEN Jag har tänkt på hur allt kommer att bli. VILL SLITA UT MINA TANKAR FÖR ATT SLIPPA TÄNKA Jag har tänkt på livet och vad som är dess mening. NÅGON SOM VET?


Jag vill FLY....

...från mig...

...från kraven...som kommer infrån mig själv...

...från förväntningarna som jag tror att andra har gentemot mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback