Medlemskort

Alla dessa medlemskort man får till höger och vänster, man samlar bonus, poäng och gud vet vad och därmed får man massor med erbjudanden. MEN då ska man ju veta var man har alla dessa kort... Jag kan erkänna att hålla reda på detta är inte min starka sida, jag har inget riktigt system över var dessa kort ska vara. Och nu tänker ni säkert; I plånboken var annars? Vilket jag i och för sig kan hålla med om, men handlar man kläder 1-2 gånger per år, varför då dra med sig massor med onödiga kort?

mmmm..... Jag får nog ta och ändra på det i alla fall för när jag väl ska ha dem så blir jag vansinnig över att jag inte hittar dem. Nu har jag i alla fall beställt ett nytt H&M kort för jag hittar inte det någonstans, kanske är det i Gustavsberg? Vad vet jag? Här hemma hittar jag det i alla fall inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback