Var tog sommaren vägen?

Sitter här i sängen, med en liten förvånad min och undrar lite över var sommaren tog vägen... Det är redan augusti och hela helger i augusti är uppbokade förutom den som kommer nu... Det var länge sedan vi var så uppbokade som som vi är nu i augusti, men det känns kul oxå.

I dag har jag inte gjort många knyk, har skrivit lite på mitt arbete som ska vara inne i slutet av augusti, och försöker ladda inför att börja tentaplugga till resttenorna i slutet av augusti. Det kommer att bli en hektisk månad, men det känns bara roligt. :D

I tisdags var jag hos en naprapat och knäckte till ryggen... Guuuuuuu´ så skönt!! *hahaha* Nu känns det lite bättre men det gäller att bygga upp ryggen och tänja mycket.

I helgen är det F1 och så ska jag hämta mitt lilla mumintroll vid båten på söndag. *hahaha*

Ha en bra torsdag allidehopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback