Otäck händelse

Vaknade i morse och kunde knappt gå...som vanligt...gjorde lite övningar för att sträcka ut ordentligt...tänkte att tar jag ett bad kanske det blir lite bättre...och det var ju hur skönt som helst tills jag skulle ställa mig upp och duscha av mig...smärtan var hemsk och det flimrade för ögonen...när jag sedan vaknar till ligger jag i badkaret och andas häftigt, nästan som att jag hyperventilerade och jag kände bara att jag ville sova, sova, SOVA...tankarna for genom huvudet och jag funderade på om det är så här man känner när man vill dö...ler ironiskt...jag kan tänka mig det i alla fall...nåja, jag kom ut ur badkaret tillslut, tittade förvånat ner i badkaret för att upptäcka att jag hade legat på flaskor, tvålar och dyligt...skyddet på badkarssidan hade lossnat och skurkvasten hade ramlat ner och låg nu på golvet ...

Jag gjorde mig iordning och gick till ICA för att hämta ut pengar till sjukgymnasten som jag ska vara hos kl 10...när jag gick in i badrummet igen såg jag att hela badkaret har flyttat sig en ganska bra bit från väggen...så jag föll väl ganska kraftigt...

Nu känner jag mig ganska yr och illamående, som tur är kommer Johan att köra mig till stan, jag hade egentligen tänkt ta bussen till stan, tur att man kan få lite hjälp, fast ni ska veta att det tar emot oerhört mycket. Jag hatar verkligen att känna mig hjälplös och jag klarar mig alltid mig själv! Även fast jag ska erkänna att jag är oerhört bättre på att be om hjälp nu än jag någonsin varit... Stort PLUS till mig...

SO LONG!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj! Det lät himla otäckt det där! Hoppas det gick bra vännen! Var rädd om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback