Måndag, måndag, måndag

Ja, jag vet inte riktigt, men måndagar är inget för mig... Helgen är slut och man måste ta tag i det som bara MÅSTE göras. Tentaångesten börjar krya under skinnet och vännen Nina tycker jag bara ska satsa på en tenta i taget, men jag vet inte jag, nog för att hon är en av de klokaste människorna jag känner, kanske hon har rätt denna gång också. Tentapluggandet har i alla fall gått hur bra som helst idag. :D

Jag har i alla fall varit iväg och simmat idag och det var så skönt. Hela trettiofem minuter utan smärta. När hände det sist?! Jag kommer inte ihåg. Det är konstigt hur det blir när man är "sjuk". Jag ser på sporten på morgonen och såklart visar de fotboll (som vanligt) och tankarna som dyker upp i huvudet är : "Tänk om jag också kunde springa", jag som inte ens tycker om att springa. Eller när man ser de sitta i tv-soffan; sitta, tänk att få sitta utan att vara som ett dragspel efteråt eller sitta utan att ha ont. Ja, livet har sina olika perspektiv på saker och ting. skrattar lite inombords

I veckan är det fullt ös känns det som, men det gör inte så mycket, kul att det händer lite saker och att jag börjar kunna röra mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback