Stavgång

Jag har blivit en sån där som går med stavar. Det kändes lite töntigt först men sedan blev det bättre och det var verkligen skönt. Få upp tempot, det var länge sedan jag gick så fort. Jag har precis kommit in från första turen och det var såå härligt att komma ut.

Jag har knappt varit ute och gått sedan vi tog bort Rulle. Jag ska försöka komma igång med mina morgonpromenader igen, för det är en sån bra start på dagen. När jag kom in gjorde jag ett tryck och gick med en del tidningar,batterier samt annat smått och gott till soprummet. Jag kände att jag fick energi och lite ork för att göra ett tryck på det som behövs göras.

Jag sorterade vår stora hög som legat på sängen i kontoret igår kväll. Rensade upp i köket. I helgen blir det rensning av klädkammaren och allt som är under mitt skrivbord. Jag behöver rensa bort och ur för att få ordning och reda, både här hemma och för att känna mig lugn inombords. Så lite saker som möjligt, saker drar verkligen energi och det är det sista jag vill...

Men både lördag och söndag morgon ska jag börja med en lååååång promenad med mina nyinförskaffade stavar. :D

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback