Tiden

Ibland är det som att tiden står still, även fast jorden fortfarande snurrar under mina fötter, fåglarna flyger fortfarande och allt annat runtom mig snurrar på i en allt fortare fart och även jag dras med i karusellen...

Det är då det händer, det som får mig att stanna upp och fundera en gång extra på vad det egentligen är det viktiga här i MITT liv,  just HÄR och NU. 

Endast jag kan påverka mitt liv, endast jag kan göra förändringar i mitt liv, endast jag kan göra mina val, endast jag...

Det enda jag har är egentligen tid, min tid är så dyrbar, tid att göra det jag vill och tid till att försöka må bra igen...

"Jag har inte tid"
Hört det uttrycket förut?

Kanske just du ska fundera på det uttrycket en gång till och fundera på den djupare innebörden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback