Sjuk och lite funderingar från sängen

Jag har blivit sjuk, magsjuk. Det är inte roligt kan jag berätta, och helgen innan tentan dessutom, men på något sätt känner jag mig inte stressad. Jag menar jag kan ju inte hjälpa att jag har blivit sjuk och att krafterna inte räcker till.

Men om man vänder på det så kan man se det på detta sätt; det hade inte varit roligt om jag hade fått magsjuka förra helgen, då omtentan på moment 2 var, och nästa helg ska vi gå på Bo Kaspers Orkester, så mitt i allt elände så är det inte så eländigt ändå. ;)

Och om jag missar denna tentan, så kommer det ju en omtenta i mitten av december, även fast det skulle sabba lite av mina planer. För jag hade tänkt att skriva tentan i statistik i mitten av december. Men, men...

För hur det än är, så finns det fler tentor att skriva, de kommer ju inte ta slut, och sedan finns det faktiskt värre saker som kan hända, mycket värre saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback