Glad?

Jag vaknade idag och kände mig lite konstig, det var något som inte var som det brukar när jag vaknar. Jag kände en liten, liten glimt av glädje, jag kände mig faktiskt lite glad. Fredrik ligger bredvid mig, man kryper tät intill och gosar lite. Helgerna är så sköna för man behöver inte vakna till en väckarklocka och man kan bara ligga och dra sig i sängen tills man har lust att stiga upp.

Jag är ledig idag och det är så skönt. Nästa helg jobbar jag min sista helg på ICA, det känns superduper bra, även fast jag hade lite ångest dagen efter jag hade sagt upp mig. Till hösten blir det jakt på ett nytt jobb, men det är och jag lever nu. =) 


Nu ska jag äta upp min frukost och sätta mig och läsa lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback