Upptäcksresa i vardagen

Jag har varit på upptäcksresa, det är konstigt, det har varit så nära mig men ändå så långt borta. Men allt är väl egentligen långt bort när man inte vet om det. Eller vad säger ni?

Jag har hittat Sveriges Radio på webben, eller rättare sagt jag fick vägledning av min Fredrik. Vi lyssnade på Lars Winnerbäcks konsert i lördags på P3 Live. Och när man utforskar deras hemsida så hittar man massor med andra spännade saker, just nu lyssnar jag på Sommarpratarna, man kan gå in och välja bland de som redan har pratat i radion. Det finns en hel del spännande människor att lyssna på.

Så sitter du bara hemma, slå på radion via datorn och välj vad du vill höra på, ett rent sommarnöje!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback