Längtan

Jag längtar så det gör ont, kommer på mig själv ganska ofta att sitta och drömma om den dagen. Jag försöker föreställa mig hur det kommer att kännas men det är nog svårt att göra det.

Tankarna finns där hela tiden, jag trycker undan dom för det är inte det jag ska göra nu. Jag vill ju göra så mycket mer innan den dagen kommer, ändå längtar jag så mycket...

Men tiden är inte mogen ännu...

Jag vill vara nöjd med mig själv, mitt boende och min ekonomi. Det är otroligt viktigt för mig. Jag vill inte sitta varje månad och vända på varje peng för att få det att gå ihop. Jag vill ha möjligheter och aldrig vara beroende av någon annan.





Det är skillnad på vad man vill göra och vad man ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback