Vänner?

Jag har börjat fundera lite på vilka som egentligen är mina vänner. Och vad är en vän egentligen?

Just nu känner jag mig ganska besviken på några av mina "vänner" eller jag kan nog inte kalla dem vänner för de uppträder inte som jag tycker en vän ska vara. Det hade varit värre förr men på något sätt så tar jag inte lika illa vid mig när de man trodde var en vän, visar sig att inte vara det. Nu vet jag att jag klarar mig utan dem s.k. vännerna, och uppskattar eller värdesätter de inte mig, så kan det lika gärna vara.

För när man är vänner så ska det väl vara att ge och ta, det är väl inte bara en som ska ge (jag) och den andra (de) ska ta. För precis så känns det just nu.

Tråkigt är det iaf, men inget jag kommer att fundera så mycket mer över. Som jag ser det är det deras förlust att de inte vill ha mig som vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback