December

Så var vi inne i december månad, och snön lyser med sin frånvaro. I helgen ska jag pyssla och bara ha det mysigt. Igår hade Fredrik och jag en sån skön dag. Vi sov istort sett hela förmiddagen, sedan gick vi upp och städade lite, plockade upp grejerna jag hade köpt på Ikea. Vi lagade mat och sedan tog vi ett bad. :D Kvällen blev lugn och skön med filmtittande.

Idag ska jag hämta upp kartongen med julsaker och pyssla på. De nya gardinerna i sovrummet ska upp och dagen kommer att avslutas med Bosse. Tänk vad tiden går fort, när vi köpte biljetterna så kändes det som evigheter tills vi skulle gå på konsert, men nu är den dagen här. :D Och eventuellt kommer Nina och jag köpa biljetter till Jill Johnson i februari.

I morgon ska vi nog till Nina och Miku och ha lite adventsfika.

Kan livet bli så mycket bättre än så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback